Maj
2020
Matej Spanik z agencji SNASK jest multidyscyplinarnym projektantem graficznym, który koncentruje się głównie na publikacjach drukowanych, identyfikacji wizualnej, liternictwie, projektowaniu stron internetowych i zawsze jest głodny uczenia się czegoś nowego. Ponad 7 lat doświadczenia w dziedzinach kreatywnych (projektowanie graficzne, reklama, sztuka i nie tylko) od czołowych graczy w tej dziedzinie, takich jak studio Milk, MUW Saatchi & Saatchi, NOISE Digital oraz wewnętrzna agencja O2. Portfolio jego prac można znaleźć na www.spanik.com
Matej Spanik z agencji SNASK jest multidyscyplinarnym projektantem graficznym, który koncentruje się głównie na publikacjach drukowanych, identyfikacji wizualnej, liternictwie, projektowaniu stron internetowych i zawsze jest głodny uczenia się czegoś nowego. Ponad 7 lat doświadczenia w dziedzinach kreatywnych (projektowanie graficzne, reklama, sztuka i nie tylko) od czołowych graczy w tej dziedzinie, takich jak studio Milk, MUW Saatchi & Saatchi, NOISE Digital oraz wewnętrzna agencja O2. Portfolio jego prac można znaleźć na www.spanik.com
Podczas pierwszego lockdownu na wiosnę 2020 r. Matej, z potrzeby przełamania home officowej rutyny, popadł w kolejną, która polegała na publikowaniu pop-kulturowych quizów na swoim insta stories codziennie o poranku. Plakat jest rezultatem specjalnego quizu przygotowanego jako zapowiedź wydarzenia.