Październik
2020
Ilustrator, który zamiłowanie do wzorów, kapryśnych postaci i organicznych kształtów przenosi na swoje rysunki z największą radością. Zabawne kompozycje na kartkach szkicownika przekładają się na wizualizacje dla marek, które łatwo dostosowuje w różnych materiałach wydawniczych, opakowaniach i reklamach, a także w projektach murali. Jego lista klientów obejmuje Adobe, Uber, WWF, Snapchat, Dropbox, Ikea, The New York Times, Huawei, American Express i The Washington Post
Ilustrator, który zamiłowanie do wzorów, kapryśnych postaci i organicznych kształtów przenosi na swoje rysunki z największą radością. Zabawne kompozycje na kartkach szkicownika przekładają się na wizualizacje dla marek, które łatwo dostosowuje w różnych materiałach wydawniczych, opakowaniach i reklamach, a także w projektach murali. Jego lista klientów obejmuje Adobe, Uber, WWF, Snapchat, Dropbox, Ikea, The New York Times, Huawei, American Express i The Washington Post
Martwię się, co będzie dalej. To nie tytuł pracy, a najbardziej zwięzłe podsumowanie mojego stanu emocjonalnego ostatnich tygodni czy dni. Martwię się i zastanawiam, czy jest gdzieś jeszcze nadzieja i czy każdy z nas może jej dosięgnąć? Od zawsze starałem się rysować rzeczy miłe, wesołe - dziś nie potrafię.